بسم الله الرحمن الرحيم
ممنوع الدخول من يقل عمرة عن 18
ممنوع الرد الا بعد قرأة القصة
قصه غريييييييبه ومرعبه......
،،،،اليكم هذه القصة الغريبة التي يقشعر لها البدن
القصه تقول ان فيه بنت تدرس في الثانويه واسمها (عبير ) مره راحت السوق مع امها
وقابلت واحد و اخذت الرقم واتصلت عليه تعرفت عليه وهو
اسمه (خالد)المهم تعرفو علي بعض وزادت العلاقه وقويت بينهم ...المهم كلن منهم
عايز يقابل الثاني ولا لقوا طريقه وفجئه جت فكره لخالد...
قال اقول عبيرما نتقابل عند المدرسه ..
قالت عبير:: ازاي وضح؟؟؟
قال أسمعي انتي أبوكي بيوصلك المدرسه الصبح ويروح الشغل صح ؟؟
قالت :صح..
قال أنا اجيلك وتركبي معايا
قالت بس المديره بتتكلم على البيت
قال :: أفصلي التليفون وارتاحي
قالت::بس خايفه حد يعرف
قال جربي ونشوف
المهم راح ابو عبير ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني الا وخالد واقف وركبت
عبير بسرعه وراحوا افطرو في الكوفي شوب الفخم وقعدو يتكلمو لما وصلت الساعه الساعه
12.5 راح خالد ونزل عبير ورجعت البيت وهي خايف بس محدش عرف .. وكلمت خالد على
طول وقالت ان اهلها ماعرفوش حاجه
وطمنته واتكلمو شويه وقال خالد ايه رايك اقابلك بكره
قالت :لالالامشكل مره تسلم الجره
قال :المره دي جايب لك هديه
قالت :مر وأشوف الوضع
ومر خالد في الوقت نفسه وركبت عبير
المهم اخذو على الحال دا أسبوع كامل من السبت الى الاربعاء ...
وجا يوم السبت اليوم اللي نست فيه عبير تفصل التليفون.. وطلعت مع خالد ..
والا التليفون يرن ..قامت أم عبير ترد علي التليفون
أم عبير:الو وو
المديره ::الو السلام عليكم
أم عبير :عليكم السلام مين معايا ؟؟
المديره::أنا الاستاذه هدى مديرة المدرسه اللي بتدرس فيها بنتك
ام عبير::اهلا بيكي خير في حاجه ؟؟؟
المديره :لا خير ان شاء الله بس عبير بقالها اسبوع ما بتجيش المدرسه
هي مريضه ؟؟
أم عبير ::ازااااااااي ...((وتوهت في الكلام ))وقالت اه بس عبير تعبانه شويه
المديره :: طيب الف حمد الله على سلامتها مع السلامه ::
أم عبير دارت بها الدنيا ومش عارفه تعمل ايه تقول لابوها وهو يتصرف محتاره!!!
ولا تمسك البنت وتسألها ؟؟..؟؟
المهم قالت لأبو عبير علي كل حاجه وقال أسمعي ما تقوليش ليها
اي حاجه انا هاشوف هي بتروح فين ...
ويوم الاحد وصل أبو عبير بنته ومشى شويه ادام واستني يشوف بنتو ها تعمل ايه ....
والسياره تمر وتركب عبير بنته المهم السياره كانت مظلله مش باين من فيها
ومشى وراها ابو عبيرلغايه لما وقفت ادام عماره ونزل منها عبير وخالد
نزل ابو عبير سال البواب علي عنوان الشقه اللي هما رايحنها
وقالو شقه 14 وطلع أبو عبيروهو يجري علي سلالم العماره زي المجنون
وراح علي الشقه ودق الباب
فتحت عبير الباب بالصدفه ضربها ابوها راحت رايحه علي المطبخ وجايبه السكينه
عايزه بس تخوف ابوها أبوها وغلطت وطعنته في صدره وفى قلبة 100 طعنة راح ابوها مغمى عليه
وجا خالد وشاف الموقف وقال لعبير بسرعه شيليه معايا علي الحمام
وحطوه في ((البانيو)) وملوه ميه وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه وطلعو
ورجعت البنت للمدرسه وهي تفكر في
اللي حصل لها حقيقه ولا خيال ..المهم طلعت من المدرسه ورجعت
مع الباصودقت باب البيت الا المفاجأه الغريبه
. @
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
.
أبوها فتح لها
....
صرخت وقالت ::أبويا مش معقول انت لسه عايش ازاي انا باديا دول قتلتك وحطيتك في البانيو
.
.
.
.
.
رد وقال ::لما حتطيني في البانيو وحطيتي التايد فقت ....
وما تنسيش يا بنتي
ان مع تايـــــــد الغســــيل مفيــــــش مستحـــــــــيل
لا حول ولا قوه الا بالله
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه